fredag, 07 april 2023 13:00

Kvinne døde etter å ha gått gjennom isen

Skrevet av
Ranger denne artikkelen
(0 Stemmer)

En kvinne og hennes hund omkom etter å ha gått gjennom isen torsdag kveld i Sarpsborg.

– Kvinnen er bekreftet død på sykehus. De nærmeste pårørende er varslet, sier Joakim Ormaasen, operasjonsleder i Øst politidistrikt, til Dagbladet.

Det var torsdag kveld at politiet iverksatte en leteaksjon etter en kvinne som var savnet etter at hun gikk tur med hunden i Sarpsborg.

Politiet kan ikke gi opplysninger om dødsårsak, men opplyser til VG at de etterforsker hendelsen rutinemessig som et mistenkelig dødsfall.

– Politiet har gjennomført etterforskning på stedet og jobber med å avklare hendelsesforløpet, skriver politiadvokat Ole-Martin Gurandsrud i en epost til avisen.

Også hunden som kvinnen var på tur med døde, skriver TV 2.

NTB

Andre saker å lese

Her er navnet på den nye biskopen i Tunsberg

20-06-2026 Blålys brann politi ulykker Frank Tverran - avatar Frank Tverran

I den alfabetisk ordnede listen nedenfor finner du navnet på den nye biskopen i Tunsberg. Listen inneholder samtlige forslag som har kommet inn. Jan Otto Myrseth skal som kjent bli...

Les mer i RingeriksAvisa

Kan du "forvente" besøk av LOs Sommerpatrulje?

19-06-2026 Nyheter Frank Tverran - avatar Frank Tverran

Kan du "forvente" besøk av LOs Sommerpatrulje?

I en pressemelding fra LO heter det bl.a.: Nå kan bedrifter forvente besøk. Patruljen ber om tips. Men behøver du som arbeidsgiver å slippe dem inn?

Les mer i RingeriksAvisa

Kirsti Sparboe er død

19-06-2026 Blålys brann politi ulykker NTB - avatar NTB

Skuespiller og artist Kirsti Sparboe er død. Hun ble 79 år gammel.

Les mer i RingeriksAvisa

Her er det billigst i Europa

19-06-2026 Nyheter NTB - avatar NTB

Her er det billigst i Europa

Prisnivået i Norge økte sammenlignet med andre europeiske land i fjor. Norge er nå det sjette dyreste landet i Europa. Det er derimot noen europeiske land som har betydelig lavere...

Les mer i RingeriksAvisa